andra advent

woppa! grattis på andra advent  :P

tiden går sjukt fort, så var denna helgen över. och vad har jag gjort. jao.. säg det. :) det har hänt både bra och dåliga saker. skämt ut mig totalt jävla mycket har jag lyckats med iaf. trodde jag skulle dö.. Endast min lillebror Lars vet vad jag snackar om. men efteråt har jag skrattat så har fått tårar i ögonen av det.
ingen är perfekt, även om jag vill va det :P ärsh, fuck it.

men det har även blivit bra.

har dansat tryckare och jobbat kvällen idag, nu sitter jag här och lyssnar på mew. Har ont i halsen. drygt!!!
ska jag smöja in mig med lite brun utan sol så man slipper se ut som ett lik och sedan ska jag sova.
Godnatt sverige :D



puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0