jorden runt på 80 dagar

woppa! jag och min syssling Hanna och en kompis till henne som heter Mao har ju börjat snacka om en jordenruntresa nästa år. så idag klev jag upp hiskiligt tidigt, fast jag var ledig, för att möta upp tjejerna vid Kilroy travels resebyrå här i Göteborg, där vi bokat ett möte för att få hjälp med planeringen av resan.
Mötet var väl så där, inget nytt fick vi veta direkt, men fick massor med resetidningar. :D Efteråt tog jag och Hanna en fika. Trevligt trevligt! :)
När vi fikat klart skulle Hanna tillbaka till Kungälv men jag stannande på stan och shoppade :D Så himla kul! Har köpt värsta snygga kläderna och nya pumps eftersom jag dansat sönder mina andra :P

Nu är jag hemma och har just kökat lunch.
Ska´bara fixa mig och sedan ska jag åka ut till kortedala och ta en promenad med Emelie och hennes son. Efter det ska vi ner till Liseberg och gå på julmarknad! Vilken pangdag! Bilder kommer ikväll!

Ha det fint!
Puss <3


Min superfina syssling Hanna :)

 



Mitt andra resesällskap, Moa :D

(bilderna har jag snott på deras facebooks)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0