tiden bara rinner iväg.

ursch ja, så himla fort tiden går. idag är det exakt tre månader sedan jag började jobba på hemtjänsten i kortedala. :) och idag kom eldprovet, jag gick till en gamling som jag har varit rädd för att gå till hur länge som helst.. tror att personen ifråga måste vara besläktad med djävulen, eftersom den är så sjukt elak. huga. men nu har jag gjort det och klarade det, nu klarar jag allt. :D

men tiden har verkligen gått så himla fort. och alla gamla säger att det går bara fortare ju äldre man blir. låter inte lovande...

imorrn ska jag och min syssling Hanna och en tjej som heter Moa träffas och gå på resebyrån Kilroy och prata om våran eventuella jordenruntresa. spännande! :D men har lite ångest över hur fasen jag skulle kunna få ihop pengar till något sånt. :/
så än så länge är det bara på planeringsstadiet.
eftersom jag är ledig hela dagen imorrn så ska jag och Emelie och hennes son Danilo gå på Liseberg och kolla på julmarknaden. ska bli hur mysigt som helst! :D
Är verkligen glad att jag blivit kompis med Emelie! Det är verkligen en toppentjej :D

har inte köpt en enda julklapp ännu, ångest. men men, ska väl kolla över min ekonomi nu, ska ju flytta snart och sånt kostar så himla mycket pengar! Och så ska jag ta en sväng på stan imorrn, måste ju hitta klänningar till jul och nyår. :D och skor!

puss puss


Kommentarer
Postat av: Erik Ström

Hatebreed - In ashes they shall reap

2009-12-02 @ 07:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0