vad är det man väljer bort...?

sitter och lyssnar på håkan hellstörm och tänker tillbaka i tiden.. på allt som varit.. vad har det som man valde istället för drömmen.. en annan dröm? ja, kanske.. vem vet.. Gud så jobbigt. allt som  håkan hellström gjort är en annan tid. :) känns värsta konstigt att man blivit så förändrad sedan allt Det började.. är en helt annan idag.. konstigt vore det väl annars eftersom det är rätt många år sedan. undra vad som hade hänt om jag valt att följ mina drömmar som jag hade från början.
eller det jag tänker mest på nu är om jag skulle göra så igen, ge upp mina drömmar för någon annans, ge upp mina drömmar för kärleken.

kom då! längtar efter dig.



Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej vännen! Intressant inlägg, nostalgiker som jag är :) Jag personligen tror mycket på meningen, eller snarare att Gud har en mening med allt som sker.. Jag tror att är det meningen att du ska ge upp dina drömmar för kärleken, då behöver du inte fundera så mycket då blir det som det blir. Men min förhoppning när det gäller att träffa den rätta är att man inte ska behöva ge upp några drömmar. Bägge ska stödja varandra. Det ska vara lika mycket uppoffringar som stöd och trygghet.. Varför ska inte dina drömmar kunna förverkligas samtidigt som du är i ett förhållande? Du är ju ff Du och du har ju egna drömmar och mål. Ge inte upp det! Ett bra förhållande är väl jämlikt i att ge och ta? Puss&Kram och sköt om DIG i första hand <3

2009-12-03 @ 22:41:02
URL: http://livetenligtdregan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0