Alla är vi nybörjare någon gång!

Hej bloggen :)
Ja, just nu har jag ju inga läsare eftersom jag startade den här bloggen för typ en minut sedan. haha, ja men det får vi väl försöka att ändra på så snart som möjligt. :P
Tänk att jag skulle haka på detta med att blogga också.. Galet, det trodde jag verkligen inte om mig själv!
Men det hela började iaf med att jag låg hemm i förra veckan och var sjuk. Hade vansinnigt tråkigt och visste inte alls vad jag skulle göra där jag låg med datorn på magen i min säng.. Så började jag surfa runt på lite olika bloggar, mest stora och kända bloggar men även mina vänners. Och blev helt beroende av att kolla bloggarna flera gånger om dagen!
Så nu har man fastnat kan man säga, tycker det är sjukt kul att läsa bloggar.
Varför kan inte mitt liv vara lika underhållande som alla andras? :P

Så nu börjar äventyret!

Ska iväg på nu på en hemlig grej. ;)
See ya later!
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0