allt och lite till

idag har det varit en rätt bra dag ändå. har jobbat hela dagen. har varit trött eftersom jag jobbade kvällen igår och man kommer hem sent men måste gå upp tdigit dagen efter osv.. ändå har jag orkat att ge allt och lite till av mig själv idag till alla gamlingar som jag har hälsat på. Men det har mest inneburit att sitta en stund extra eller bli bjuden på fika. :D jobbigt är det inte, men det tar extra energi.
och just nu har jag inte mycket till överskott. vill bara sova hela tiden. Blir en tidig kväll ikväll!


näe, fy så sugen jag är på godis! jag måste försöka sluta. men inte ännu. Kanske ska blogga om helvetet det skulle innebära att sluta med socker? inte just nu iaf, det får bli ett nyårslöfte. :D
kanske ska ta och bege mig till affären och handla hem lite bakgrejer :P
chokladmuffins känns lockande.


puss puss! 


                            




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0