en stressig dag

har fått mycket gjort idag. men det har varit en stressig dag. Det ena har avlöst det andra hela dagen, inte en lugn stund. :P men det har varit en kul dag! :D
var och promenerade med Emelie och hennes son Danilo. Mycket trevligt! Så kom vi på att vi båda behövde handla, så vi gick tillsammans till willys och öb. Gjorde en lite storhandling :P Hlet sjukt hur mycket billigare det är
på Willys än på coop nära. Man blir ju gråtfärdig när man ser prisskillanden. Eller ja, skrattar när man är på willys, gråter på coop. Tyvärr, gillar ju koperationen annars.

Sedan stressade jag hem med varorna och sa hejdå till Emelie och Danilo. Sprang upp i lägenheten och slängde i mig ett par mackor och bytte kläder, var helt svettig efter handlingen :P Sedan åkte jag till Kungälv och hälsade på min syssling Hanna. Träffade även hennes kompis Moa. Vi pratade om en jordenruntresa som alla tre vill göra.
Så nu ska vi på ett möte med en resebyrå nästa vecka och kolla upp en massa priser och försöka göra en budget. Allt är ju baar på planeringsstadiet..
Och jag får se vad som händer, Hanna och Moa har ju känt varandra länge, så det blir lite tredje hjulet-varning för mig... Vi får väl snacka om det, det är ju inte lite pengar eller tid det handlar om.. Vi skulle vara borta ett år. Så då vill man ju att det ska kännas rätt liksom.


Men det är verkligen något som jag skulle vilja göra :D
Resa jorden runt :)

Nu ska jag sova.

Godnatt puss puss
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0