julisch

har städat i lägenheten och plocket fram lite adventspynt nu ikväll. nu är det bara golven kvar (och disken, blä), men det borde gå rätt fort. Känner mig inte riktigt lika olycklig idag :P hade en rätt bra dag på jobbet. Fick ett recept med världens godaste apelsinmarmelad av min favorit-tant idag. :D Så det tänkte jag roa mig med imorrn. Kanske ska baka lussebullar imorrn med. Värsta pysslig jag känner mig. Men det är kul, något att bli glad åt.
Har knappt sovit något nu på två nätter, så jag tänkte gå och lägga mig tidigt ikväll och hoppas på att få sova ut i natt. Vill verkligen vara utvilad imorrn då det är upp och jobba igen.
Saknar min familj väldigt mycket!

Efter som julstämningen är på topp lägger jag in en jullåt/önskelista här.. ;)

Puss puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0