måste städa... igen.

Åh tänk att få vakna  upp i ett nystädat rum som är rent och fint, där det inte ligger kläder över hela golvet och tallriken från gårdagens middag fortfarande står på golvet.
Jag måste verkligen försöka skärpa mig när det gäller att städa alltså, eller hålla ordning på mina grejer.
Jag är jordens värsta slarvmaja känns det som just nu. :)

Men nu tänkte jag faktiskt ta tag i städningen och dessutom ge mig på högen med viktiga papper och brev som jag inte ens har vågat öppna, eftersom jag vet att det är räkningar.
Jag vaknade i bra tid idag och kände mig pigg så nu ska jag ta tag i lite sådana viktiga saker så jag får lite bättre ordning är i kaoset.


Lägger upp lite bilder på hur hemskt det ser ut i mitt rum. Men så här ser det förhoppningsvis inte ut så länge till! :D

Puss puss












posar lite ledig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0