nä men, börja träna kanske?

har pratat med min yngsta lillebror jonas ikväll på msn. han älskar att träna så jag bad honom om lite inspiration. känner mig omotiverad men samtidigt motiverad till att börja ta träningen på allvar.
så det var kul att bli lite peppad faktiskt! fick en massa bra tips. bad honom att bli min PT mot att han få ren fin julklapp i år. men det ville han inte ha, utan istället hjälpte han mig att räkna ut min kaloriförbrukning, grundförbruknig eller vad det heter. men det känns verkligen sjukt drygt att börja räkna kalorier, nej det orkar jag nog inte, jag kör lite på ett ungefär och så får det bli bra. :P

Så nu känner jag iaf peppen till att ta en tur till simhallen imorrn på förmiddagen och sedan åka och handla på Willys. Så man får hem lite riktig mat :P

Härligt! :D

Nu ska jag nog sova, är trött som attan. det blev en tidigt kväll ändå :)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0