på G

Yes första dagen i ens nya liv! Näe, men nästan iaf :) Allt har iaf börjat bra. Om man bortser från den vidriga mardrömmen jag hade i natt! Drömde att en tant på mitt  jobb försökte strypa mig!! Galet var det, och sjukt läskigt! Vaknade med panik. Usch. Och jag var liksom redan rädd för att gå till den tanten, hur ska det bli nu..?
Steg upp tjugo över 9 imorse i alla fall och gick till simhallen. Simmade lite över 1000 meter, sedan bastade jag, galet skönt!

Gick om på affären och köpte kesella på vägen hem. Åt det till frukost sedan. Men funlight, banan och havregryn.
Blä tänker ni, men det var helt okej. :D

Nu ska jag fixa iordning mig och sedan ska jag och Emelie gå en promenad med hennes son Danilo. :)
Trevligt trevligt! :D

Vi hörs senare!

Puss puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0