regn och fucking rusk.

Idag har det banne mig regnat hela dagen! Från det att jag kom ut på morgonen tills dess att jag nu kom hem från jobbet. Kall och blöt hela dagen. Grått, dimmigt, trist och tråkigt. Suck! Det har dessutom varit stressigt som attan på jobbet ikvälll.
Ingen höjdar dag med andra ord..

Hoppas verkligen att jag inte behöver jobba imorrn kväll. Då har jag och en kompis från jobbet planerat att ha film och myskväll. :) Ska bli sjukt kul!

Önksar verkligen att jag vore någon helt annan stans just nu..
Sol och värme, ja tack! Önskar att jag kunde vara där mina kompisar Sofi och Emma är just nu, i Syd Amerika. :)
Saknar dem massor, längtar tills de kommer hem så jag kan åka och hälsa på nere i Malmö.

Nu ska jag försöka mig på att sova.
Godnatt.
Puss
<3

jag plaskar runt i karibien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0