smider planer

Känner mig betydligt mindre arg nu :P har pratat med min barndomsbästis Andrea ett par timmar över telefon. Och vi har börjat lägga upp planerna inför nyårsafton :D
Jag har ju tagit på mig att jobba på nyårsafton (och julafton, BLÄ) från kl 07 till kl 17. Men efter det ska jag och min partypingla göra så att alla andra i Dorotea lever farligt! Eller kanske Borgafjäll :P Vi får se, men kul ska vi ha iaf :D

Nu ska jag snart åka iväg och jobba och sedan ska jag och Emelie som också jobbar på mitt jobb ha filmkväll :)


Ciao ciao



Kommentarer
Postat av: Andrea

Jajemen bruden, farligt var rätta ordet :P



Vi ska rocka loss så att hela Borga/Dorotea skakar :D



Shit vad du har hunnit skriva många spännande inlägg, trodde det var alldeles nyligen du börjat blogga? You go girl!



PUSS&KRAM <3

2009-11-22 @ 13:48:50
URL: http://livetenligtdregan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0