tragisk fredag

jag hatar att jobba helger! fy fan för det! kan ju inte göra annat än att bara sitta hem som en tönt. FAN!
sitter och kollar på Idol helt ensam eftersom min sambo är på dejt. kul för henne, tråkigt för mig :P
nej men det är det absolut värsta jag vet att jobba helger. alla andra är ledig och ska ut och ha kul, festa och ha kul. medan jag får sitta hemma med fruktsallad framför tvn.
Jag brukaar försöka intala mig själv att det är ju detta jag vill, bla bla.. "skönt med en kväll för mig själv hemma...." nej, det suger!!!
visst det kan va skönt ibland, men just nu känner jag mig sjukt ensam, är värsta deppig.
jag längtar hem till Dorotea och jag längtar efter alla ina riktiga vänner som finns utspridda på lite olika ställen i sverige. jag saknar min familj.
men nu ska jag snart få träffa alla igen.
det är bara 3 veckor tills jag sätter mig på flyget hem. längtar!!!

Och nu är det snart inte läng tid kvar innan jag flyttar heller. till min alldeles egna lägenhet på hisingen :D det längtar jag också efter.

Nej men ska man sätta igång den här festen då, måste städa klart toaletten, annars blir sambon arg.
Jag maxar verkligen hur kul man kan ha en fredag!
Fan va tragiskt..

Tur att det finns musik som man kan lyssna på som får en att känna sig lite gladare. Det är det bästa när man hittar musik som passar in på hur man känner sig just nu.

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0